Bilatu blogean

2020(e)ko martxoaren 23(a), astelehena

Koronabirusaren bertsoak

Koronabisursaren inguruko bertsoak 



Etxen sartuta gaude                                 Telebista saioetan
pixkat aspertuta                                        daude beti hitzeiten                                      
ateratzen bagara                                      ni ya nazkatzen ai naiz                                                                           
guk daukagu multa                                   zer ai dien aurkezten
ea lehenbailehen hau                               a ze udaberri hasiera 
pasatzen dugun ta                                    pasako deun aurten
ea berriz ere noiz                                      ala ere eon beharko deu 
goazen eskolata                                       orain gu sufritzen


coronavirusa ya                                         Lan asko ari naiz itten
pasatzea nahi dut                                      nagola etxean
ez harrapatzeko ori                                   guk ezin dugulako
zorte ona emateizut                                  sartu ba kotxean
nik oraintxe lagunak                                  arkatza borragoma
ondoan behar ditut                                    dauzket estutxean
eskola joaten geanen                                lan asko egiteko
ikusiko dizut                                               ordenadorean (ZIORTZA)


DOINUA: astoa ikusi nuen

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina